Translate

vrijdag 4 oktober 2013

Nogmaals liftchallenge # 51

Ik kon het niet laten, de lift-kaart van Marjan vond ik zo inspirerend dat ik nog een variant gemaakt heb.
In plaats van bloemen werden het vlinders en de verfspatjes zijn bloemetjes geworden. Verder weer de Spellbinders mal gebruikt, maar niet ingekort. De vierkantjes komen ook van een nestability, daarop vellum wat ik bewerkt heb met goudkleurig embossingpoeder in vlindermotief. De vlinder- en bloemenstansen zijn van Marianne Design.

Hoop dat jullie het weer mooi vinden! En dat ik win natuurlijk ;-)


mijn variant

te liften kaart

4 opmerkingen:

  1. Leuke en originele variant op de liftkaart, veel eigen inbreng, leuk! Bedankt weer voor het meedoen aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo enthousiast meedoet. Leuke variant heb je gemaakt. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, deze challenge is ook erg leuk!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen