Translate

dinsdag 25 maart 2014

Snif snif

Ik ben weer zo heerlijk aan het knutselen geweest vandeweek!
Dit keer heb ik doosjes gemaakt met een pakje zakdoekjes erin.
Kleenex (oa) heeft zulke leuke gedessineerde pakjes te koop!
Allemaal verschillende, hartjes, vlinders, cupcakejes, etc.
Ik heb aan de achterkant van het doosje een ovaaltje uitgestanst zodat je het pakje zakdoeken kan zien en voelen.

Zoals je ziet heb ik bij ieder pakje een bijpassend cardstock gebruikt en ook de versiering erbij aangepast. Ik vind ze zooo leuk geworden! 
Voor € 1,50 per stuk zijn ze bij mij te koop. Nou, dat is toch een voordelig kleinigheidje?!

Ze doen mee met Uitdaging-maak-geen-kaart van bij oma dee.











 







De zakdoekjes van Kleenex



4 opmerkingen:

  1. Heel leuk om te geven !
    Zien er allemaal heel vrolijk uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er zeker heel leuk en vrolijk uit! Dankjewel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige freubels, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent helemaal los gegaan in de zakdoeken zie ik wel ;-) Leuk presentje idd, en tof dat je meedoet bij Oma dee

    BeantwoordenVerwijderen